}

FAQ

1. PLASAREA UNEI COMENZI ON-LINE
a. Cum comand on-line?
Pentru a comanda on-line:
I. Intră pe www.roly.eu
II. Click pe coșul de cumpărături din colțul din dreapta sus al paginii



III. Introduceți codurile dvs. de acces



IV. Din momentul în care sunteți deja conectat pe site, puteți selecta produsele dorite, fie în funcție de tipul de produs, fie în funcție de colecție sau prin căutare directă după nume.



V. Alegeți produsul, culoarea dorită și selectați cantitatea pe fiecare mărime



VI. Faceți clic pe Adăugați in coșul de cumparaturi



VII. Articolele se vor adăuga în coș și veți avea posibilitatea să faceți clic pe butonul de a cumpăra necesar pentru următorul pas al achiziției.



VIII. Faceți clic pe Finalizare comanda

X. Verificați adresa de livrare și de facturare. În cazul în care doriți să o modificați, scrieți adresa corectă în secțiunea „Comentarii“
X. Selectați forma de plată și faceți clic pe Finalizare comanda
XI. La ultimul pas, veți avea posibilitatea de a rescrie orice comentariu ce considerați că este necesar și va trebui să acceptați condițiile generale de vânzare înainte de a apăsa pe Trimite comanda.
XII. Comanda dvs. va fi trimisă cu succes. Veți primi o confirmare pentru comanda plasată pe e-mail.
b. Cum pot beneficia de transport gratuit?
Vă oferim transport gratuit în funcție de comanda realizată, de depozitul în care se pregătește și în funcție de destinație. Contactați agentul dvs. de vânzări asupra costurilor de transport în funcție de adresa de livrare a comenzii.
c. Nu pot finaliza comanda. Ce se întâmplă?
Uneori, site-ul nu permite finalizarea unei comenzi atunci când ați selectat mai mult de 100 de referințe. În acest caz, trebuie să plasați mai întâi o comandă pentru 100 de referințe și să continuați gestionarea acesteia într-o a doua comandă. Ne puteți informa că este aceeași comandă cu cea anterioară în „Comentarii“ la sfârșitul comenzii. Agentul dvs. de vânzări se va ocupa de gruparea comenzilor dvs. Dacă întâmpinați în continuare această problemă, vă rugăm să contactați reprezentantul de vânzări.
d. Cât durează procesarea comenzilor?
Gestionarea comenzilor noastre este imediată. Dacă trimiteți comanda în program normal de lucru, comanda va fi procesată în momentul în care agentul dvs. de vânzări o primește. În cazul în care trimiteți comanda dvs. înainte de ora 11:00, depozitul nostru va pregăti marfa și o va trimite în aceeași zi (cu excepția cazurilor de forță majoră). În cazul în care comanda este primită după ora 11:00, depozitul nostru va pregăti bunurile pe parcursul nopții, iar comanda va fi expediată a doua zi lucrătoare.
e. Ce e-mailuri primesc de îndată ce comanda mea a fost plasată?
E-mail de confirmare a comenzii: veți primi un e-mail de îndată de comanda dvs. on-line a fostrealizată cu succes..

E-mail de confirmare de primire: veți primi un e-mail imediat după ce comanda dvs. a fost primită și procesată de către agentul dvs. de vânzări

E-mail de confirmare pregătire comandă: veți primi un e-mail de îndată ce comanda dvs. a fost procesată și începe pregătirea sa.
f. Pot plasa comanda mea pe un alt site, altul decât magazinul on-line?
Dispunem o aplicație de comerț mobil pentru iOS (Apple) și Android (Google), și nu este posibilă procesarea comenzilor dvs. prin telefon, fax sau e-mail.
2. MODIFICAȚI COMANDA
a. Pot să modific comanda?
Datorită sistemului de procesare rapidă a comenzilor, nu puteți modifica sau anula o comandă după realizarea acesteia. Vă rugăm să verificați comanda dumneavoastră cu atenție înainte de a o trimite.
b. Pot adăuga o nouă comandă la o comandă deja existentă?
Datorită procesării noastre rapide, pregătirii și coordonării automate între depozitul nostru și agențiile de transport, o dată procesată comanda dvs., aceasta va fi gestionată ca o unică expediție, vor fi generate etichetele corespunzătoare comenzii cu numărul de tracking și nu veți putea adăuga articole noi la acea comandă.
3. LIVRARE COMENZI
a. Expediați comenzi în străinătate? Unde expediați?
Expediem comenzi la nivel mondial. Vă rugăm să consultați agentul dvs. de vânzări din țara unde vă aflați sau unde doriți să trimiteți comanda, și vă vom informa cu mare plăcere.
b. Cum plătesc costul de transport?
După ce plasați comanda on-line, veți vedea costul de transport. În caz contrar, contactați agentul dvs. de vânzări. El vă va trimite factura proforma cu costul de transport în funcție de comanda dvs.
c. Puteți trimite comanda la o altă adresă decât cea cu care sunt înregistrat în contul meu de client?
Desigur, putem trimite comanda la adresa specificată. Prin plasarea comenzii pe site, puteți introduce adresa la care doriți să vă trimitem marfa, în secțiunea „Observații“, înainte de a finaliza comanda. La următoarea comandă veți observa un nou câmp unde veți putea selecta acea adresa de livrare deja creată. Pentru a crea o nouă adresă trebuie doar să ne-o indicați în comentarii sau să i-o transmite-ți agentului dvs. de vânzări.
d. Când voi primi comanda mea?
Depinde de adresa de livrare. În general, toate comenzile expediate către Europa sunt livrate în 3-5 zile lucrătoare de la primirea comenzii dvs. pe pagina magazinului on-line.
e. Unde este comanda mea?
Pentru a urmării și a știi pas cu pas unde se află comanda dvs., precum și data de livrare aproximativă, veți primi un e-mail de la noi la finalizarea comenzii, cu numărul de tracking și agenția de transport cu care aceasta a fost trimisă, precum și un link către site-ul agenției pentru verificarea numarului de tracking.
4. PLATĂ
a. Cum pot realiza plata? Care sunt metodele de plată?
Pentru comenzile online acceptăm următoarele modalități de plată:

• Carduri de credit la finalizarea comenzii on-line.

• Transfer bancar în oricare dintre conturile ce le găsiți pe factura proforma.
b. Pot plăti cu o monedă diferită de euro?
Da, puteți efectua plăți în dolari americani (USD) și lire sterline (GBP), și binențeles în Euro (EUR). Informați agentul dvs. de vânzări asupra monedei în care doriți să lucrați pentru a vă crea contul de client în moneda respectivă.
5. DISPONIBILITATE ARTICOLE - STOC
a. Cum pot verifica disponibilitatea unui articol?
Pentru a verifica disponibilitatea unui articol, caută articol în webshop și selecționează culoarea dorită. Veți găsi un tabel cu diferite coloane și date. În acel tabel, veți vedea „Stoc actual“ și de asemenea „Realimentarea stocului“, acelui articol în depozitul nostru.

În cazul în care stocul este 0, veți vedea un plic mic de culoare roșie. Faceți clic pe el pentru a activa notificarea de disponibilitate a articolului. În felul acesta veți primi un e-mail când marfa este din nou disponibilă în stoc.

6. SERVICIU CLIENȚI
a. Cum pot contacta serviciul pentru clienți?
Pentru a contacta persoana ce se ocupă de contul dvs., puteți suna sau puteți trimite un e-mail. Datele de contact le găsiți în partea din dreapta jos a magazinului on-line Roly. Sau puteți face click pe "Trimite-ne un e-mail" din meniul din partea de jos a paginii. Sau ne puteți suna la numărul de telefon (+34) 968 30 99 94